Magnus Hultman, a Strossle alapítója a Media Hungary-n

 

Idén 21 éves a Media Hungary konferencia, amelyre május 10-11-én kerül sor Siófokon. Szokás szerint sok-sok téma terítékre kerül, a neuromarketingtől a televízió új útjain és az online videókon át a tartalommarketingig és a natív hirdetésekig.

Magnus Hultman - strossle.com

Minket érthetően ez utóbbi téma foglalkoztat a leginkább. Ráadásul a konferencia előadói között ott lesz Magnus Hultman, az általunk képviselt Strossle alapító-vezérigazgatója. Előadásának a Tartalommarketing szekció ad helyet május 11-én szerdán, a címe pedig az lesz, hogy  Termékfejlesztés a tartalomgyárban. Akit érdekel a téma, az május 11-én 12 órakor mindenképpen nézzen be a Tartalommarketing szekciónak helyet adó Narancs terembe!:)

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!