Belépett a magyar piacra az automatizált natív hirdetéseket kiszolgáló Strossle

Örömmel jelentjük, hogy Magyarországon is megkezdte működését a svéd Strossle, amely céljai szerint piacvezetővé válna a tartalomajánló és natív hirdetéskezelő szolgáltatók piacán. A budapesti csapatot a sokéves kiadói tapasztalattal rendelkező Peter van Kol, a Sanoma Magazines és az Adria Media korábbi vezérigazgatója vezeti.

nat_stro_nagy

A Strossle mostanra Európa 10 országában jelen van és kínál szolgáltatásokat mind a kiadóknak, mind a márkáknak és az ügynökségeknek. A magyar piacon a Natív Hirdetés Kft. végzi a szolgáltatáshoz kapcsolódó piaci edukációt, valamint az értékesítésben is részt vállal.

A Strossle tartalomajánló szolgáltatása segítségével a kiadók minden felhasználó számára a legrelevánsabb cikkeket, videókat és natív hirdetéseket tudják megjeleníteni. Ilyen módon a felhasználók még inkább személyre szabott médiaszolgáltatást kapnak, a kiadók pedig több bevételhez és nagyobb digitális forgalomhoz jutnak.

Magnus Hultman vezérigazgató 2016-ban a cég további terjeszkedésével számol, amelyet a biztató üzleti eredmények mellett a platform skálázhatósága és az egyre erőteljesebb piaci érdeklődés alapoz meg.

„Minden kiadóvállalat, így a magyarországi szereplők számára is kihívást jelent a megfelelő digitális üzleti modellek megtalálása és implementálása. A mi szolgáltatásunk éppen ezekre a kihívásokra ad csattanós választ, miközben a felhasználók, a közönség igényeit is maximálisan szem előtt tartjuk. Magyarország legnépszerűbb digitális portfóliói közül már többel is megkezdtük az éles teszteket” – mondta Peter van Kol, a budapesti iroda vezetője.

Mi mást tehetnénk ehhez hozzá, mint hogy maradjatok dróton, és hamarosan érkezünk a további részletekkel!:)

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!