Örömmel jelentjük, hogy Magyarországon is megkezdte működését a svéd Strossle, amely céljai szerint piacvezetővé válna a tartalomajánló és natív hirdetéskezelő szolgáltatók piacán. A budapesti csapatot a sokéves kiadói tapasztalattal rendelkező Peter van Kol, a Sanoma Magazines és az Adria Media korábbi vezérigazgatója vezeti.
A Strossle mostanra Európa 10 országában jelen van és kínál szolgáltatásokat mind a kiadóknak, mind a márkáknak és az ügynökségeknek. A magyar piacon a Natív Hirdetés Kft. végzi a szolgáltatáshoz kapcsolódó piaci edukációt, valamint az értékesítésben is részt vállal.
A Strossle tartalomajánló szolgáltatása segítségével a kiadók minden felhasználó számára a legrelevánsabb cikkeket, videókat és natív hirdetéseket tudják megjeleníteni. Ilyen módon a felhasználók még inkább személyre szabott médiaszolgáltatást kapnak, a kiadók pedig több bevételhez és nagyobb digitális forgalomhoz jutnak.
Magnus Hultman vezérigazgató 2016-ban a cég további terjeszkedésével számol, amelyet a biztató üzleti eredmények mellett a platform skálázhatósága és az egyre erőteljesebb piaci érdeklődés alapoz meg.
„Minden kiadóvállalat, így a magyarországi szereplők számára is kihívást jelent a megfelelő digitális üzleti modellek megtalálása és implementálása. A mi szolgáltatásunk éppen ezekre a kihívásokra ad csattanós választ, miközben a felhasználók, a közönség igényeit is maximálisan szem előtt tartjuk. Magyarország legnépszerűbb digitális portfóliói közül már többel is megkezdtük az éles teszteket” – mondta Peter van Kol, a budapesti iroda vezetője.
Mi mást tehetnénk ehhez hozzá, mint hogy maradjatok dróton, és hamarosan érkezünk a további részletekkel!:)