Íme, egy friss útmutató a Strossle natív hirdetéseket kezelő rendszeréhez, melyben összeszedtük a legfontosabb tippeket és formai tudnivalókat, hogy megkönnyítsük a márkák és ügynökségek dolgát!
Natív megjelenés
A hirdetésed a Strossle hálózatán belül, szerkesztőségi tartalmak közvetlen közelében jelenik meg. Világosan jelezni fogjuk, hogy szponzorált tartalomról van szó. A megjelenés azonban nagyon is natív lesz, hiszen a hirdetésed beágyazzuk a Strossle widgetbe, amely az egyes site-okon a szerkesztőségi tartalom része. Emellett a hirdetés pontosan úgy fog kinézni, mint a hagyományos cikkajánlók, azaz egy címből, egy képből és egy leadből vagy rövid leírásból áll. A pontos megjelenést ezen kívül az adott kiadói felület saját dizájnja is befolyásolja, biztosítva a hirdetés natív voltát.
A kép
A képarány 3:2, minimális mérete: 600 x 400 pixel, maximális fileméret: 200 KB.
A formátuma png vagy jpg lehet.
Mire figyelj még a képpel kapcsolatban?
- A képnek értelmezhetőnek kell maradnia akkor is, ha a széleit levágják.
- A képre ne kerüljön logó vagy szöveg. (Pl. ne próbáld a megjelenést nagy árcédulának használni.)
- Ne rakj a képre CTA-t, azaz kerüld az olyan szöveget, hogy „kattints ide”, „tippeld meg”.
- A legjobb elköteleződésre az olyan képek számíthatnak, amelyeken arcok vannak.
- Mivel valódi natív megjelenésről van szó, az eredeti kép széleit szinte biztosan le fogja vágni a rendszer annak érdekében, hogy illeszkedjen azon felület képmegjelenítéséhez, amelyen a hirdetésedet kiszolgáljuk. A rendszer mindig a kép mértani közepét veszi a vágás során a középpontnak. Ezek tudatában válassz fotót!
A cím
A cím hossza szóközökkel együtt maximum 60 karakter lehet.
A szöveg ne legyen formázott.
Mire figyelj még a címmel kapcsolatban?
A szöveg hosszát a rendszer hozzáigazítja az egyes felületeken használatoshoz, így ha túl hosszú a headline, a rendszer levághatja a végét, és (…) jelenhet meg bizonyos weboldalakon.
Hogyan írjunk jó címet?
- Tegyél fel valamilyen kérdést, kínálj megoldást, vagy kérdezd meg az olvasót, ő mit tenne?
- A szövegezéssel ingereld arra az olvasót, hogy többet akarjon megtudni.
- A „ki”, a „ne” vagy a „legrosszabb” jó hívószavak, azaz a bizonytalanságot, aggodalmat vagy egyszerűen kíváncsiságot keltő szövegezés többnyire jól működik.
- Nem működnek ugyanakkor az olyan szavak, amelyek már önmagukban túlígéréssel fenyegetnek, ilyen a „legjobb”, a „hogyan” és a „könnyű”.
Leírás/lead
A leírás maximum 100 karakteres lehet, szóközökkel együtt.
A szöveg ne legyen formázott.
Mire figyelj még a leírással kapcsolatban?
- A szöveg hosszát a rendszer hozzáigazítja az adott médiafelületen megszokotthoz.
- A hangnemed inkább kedves, közvetlen legyen.
- A leadben már kezdd el a termékedhez/szolgáltatásodhoz kapcsolódó történetmesélést.