Hogyan hirdess a Natív Hirdetés rendszerében?

Íme, egy friss útmutató a Strossle natív hirdetéseket kezelő rendszeréhez, melyben összeszedtük a legfontosabb tippeket és formai tudnivalókat, hogy megkönnyítsük a márkák és ügynökségek dolgát!

Natív megjelenés

A hirdetésed a Strossle hálózatán belül, szerkesztőségi tartalmak közvetlen közelében jelenik meg. Világosan jelezni fogjuk, hogy szponzorált tartalomról van szó. A megjelenés azonban nagyon is natív lesz, hiszen a hirdetésed beágyazzuk a Strossle widgetbe, amely az egyes site-okon a szerkesztőségi tartalom része. Emellett a hirdetés pontosan úgy fog kinézni, mint a hagyományos cikkajánlók, azaz egy címből, egy képből és egy leadből vagy rövid leírásból áll. A pontos megjelenést ezen kívül az adott kiadói felület saját dizájnja is befolyásolja, biztosítva a hirdetés natív voltát.

strossle_widget

A kép

A képarány 3:2, minimális mérete: 600 x 400 pixel, maximális fileméret: 200 KB.

A formátuma png vagy jpg lehet.

Mire figyelj még a képpel kapcsolatban?

  • A képnek értelmezhetőnek kell maradnia akkor is, ha a széleit levágják.
  • A képre ne kerüljön logó vagy szöveg. (Pl. ne próbáld a megjelenést nagy árcédulának használni.)
  • Ne rakj a képre CTA-t, azaz kerüld az olyan szöveget, hogy „kattints ide”, „tippeld meg”.
  • A legjobb elköteleződésre az olyan képek számíthatnak, amelyeken arcok vannak.
  • Mivel valódi natív megjelenésről van szó, az eredeti kép széleit szinte biztosan le fogja vágni a rendszer annak érdekében, hogy illeszkedjen azon felület képmegjelenítéséhez, amelyen a hirdetésedet kiszolgáljuk. A rendszer mindig a kép mértani közepét veszi a vágás során a középpontnak. Ezek tudatában válassz fotót!

A cím

A cím hossza szóközökkel együtt maximum 60 karakter lehet.

A szöveg ne legyen formázott.

Mire figyelj még a címmel kapcsolatban?

A szöveg hosszát a rendszer hozzáigazítja az egyes felületeken használatoshoz, így ha túl hosszú a headline, a rendszer levághatja a végét, és (…) jelenhet meg bizonyos weboldalakon.

Hogyan írjunk jó címet?

  • Tegyél fel valamilyen kérdést, kínálj megoldást, vagy kérdezd meg az olvasót, ő mit tenne?
  • A szövegezéssel ingereld arra az olvasót, hogy többet akarjon megtudni.
  • A „ki”, a „ne” vagy a „legrosszabb” jó hívószavak, azaz a bizonytalanságot, aggodalmat vagy egyszerűen kíváncsiságot keltő szövegezés többnyire jól működik.
  • Nem működnek ugyanakkor az olyan szavak, amelyek már önmagukban túlígéréssel fenyegetnek, ilyen a „legjobb”, a „hogyan” és a „könnyű”.

Leírás/lead

A leírás maximum 100 karakteres lehet, szóközökkel együtt.

A szöveg ne legyen formázott.

Mire figyelj még a leírással kapcsolatban?

  • A szöveg hosszát a rendszer hozzáigazítja az adott médiafelületen megszokotthoz.
  • A hangnemed inkább kedves, közvetlen legyen.
  • A leadben már kezdd el a termékedhez/szolgáltatásodhoz kapcsolódó történetmesélést.

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!