Egy csokor ingyenes információforrás online marketingeseknek

Boldog és sikerekben gazdag újévet kívánunk a blog olvasóinak! A sikerekhez igyekszünk mi is hozzájárulni, ezúttal egy ajánlóval. A Strossle kollégáinak jóvoltából került most néhány ingyenes és hasznos információforrás egy csokorba.

Ha csak egy podcastot hallgatsz meg…

…akkor az legyen a Redcode Peter Kafkával. David Lind, a Strossle svédországi értékesítési menedzsere szerint azért érdemes követni, mert „megismerhetem belőle a legfrissebb tech híreket és elemzéseket, a fókusz pedig a médiaiparon van. Mindig érdekes vendégeket hívnak, úgyhogy mindenkinek, aki online marketinggel foglalkozik, követnie kellene ezt a podcastet.”

Minden a reklámpiacról, óránkénti frissítéssel
A Flipboard folyamatosan oldalak ezreit figyeli, és összeköti az érdeklődésünkkel, azzal, hogy milyen témákról szeretünk olvasni. Johan Unger, a Strossle CPO-ja szerint a tematikus ajánlások jól eltaláltak, így a reklámpiacról is rengeteg hasznos információforrás kerül szem elé, ráadásul óránkénti frissítéssel.

Nagyszerű hírlevél, releváns tartalommal

Rickard Lawson, a Strossle norvégiai ügyvezetője szereti a jól átlátható, releváns tartalmú hírleveleket. A Redef-en két állandó hírlevelet is követ, nemcsak mert érdekesek, hanem a témák bemutatása is jól sikerült, ráadásul érződik rajtuk az, hogy gondozzák a tartalmat. Szóval érdemes felmenni a Redefre, és feliratkozni a minket érdeklő hírlevelekre.

 A legfrissebb iparági hírek

„Az ExchangeWire az adatvezérelt marketing és a marketingtechnológia legújabb trendjeiről, innovációiról, kihívásairól és jövőképeiről mutat átfogó képet. Folyamatosan frissül, és van egy hasznos hírlevele is, amely a marketingesek és a kiadók számára is jó betekintést ad az iparágba” – szól Fabio Zoboli, a Strossle olaszországi ügyvezetőjének ajánlása.

Hasznos információforrás a natív hirdetésekről

Thomas Hartmann, a Strossle dániai ügyvezetője a Native Advertising Institute blogját ajánlja a figyelmünkbe. Ha érdekel, hogy mit jelent a push marketingről való áttérés a pull marketingre, és hogy ez milyen hatással lesz a stratégiádra, akkor érdemes feliratkoznod. Kutatások, esettanulmányok, elemzések is elérhetőek a blogon.

Tudj meg többet a mesterséges intelligenciáról!

A mesterséges intelligenciát többek között arra is használják, hogy jobbá tegyék a tartalmi ajánlókat a közösségi médiában vagy a különböző egyéb szolgáltatásokban (például a Strossle-éban). Frederik Skeppstedt, a Strossle Data Scientist munkatársa viszont azt emeli ki, hogy a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás ennél sokkal többet jelent, és érdemes ezekről a területekről minél többet megtudni. Például itt, és itt, valamint itt.

Hasznos eszközök egy helyen

„Mindennap ránézek a Producthunt-ra, hogy képbe kerüljek az új, hasznos eszközökkel. A site tulajdonképpen egy óriási katalógus különféle toolokból. Azért szeretem átfutni és elemezni a rajta található dolgokat, mert az foglalkoztat, hogy ezeket az eszközöket mi a Strossle-nél vagy a partnereink hogyan tudják használni. Az oldalon online publikációs toolokat, widgeteket és sok más cuccot lehet találni” – mondja Filipi Kuna, a Strossle szlovákiai vezetője.

Ki ne hagyd a Similarwebet!

Ezt már Henric Smolak, a Strossle sales vezetője javasolja. A SimilarWeb egy freemium modellben működő webes eszköz, melynek segítségével majdnem minden oldal forgalmát elemezni lehet. Ez egy plugin, amellyel könnyen át lehet tekinteni és elemezni lehet a forgalmi adatokat, ráadásul ingyenesen is sok adat elérhető. Henric szerint, ha a médiában dolgozol, akkor a Similarwebet semmiképpen ne hagyd ki az eszköztáradból.

 

Az írás angol nyelven elsőként a Strossle globális blogján jelent meg.

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!