A 2010-es években egyre többet hallani a tartalommarketing, content marketing, natív hirdetés szavakat, viszont kevesen tudják, hogyan is érdemes ezt az eszközt beépíteni az online kommunikációba. Workshop-unkkal szeretnénk egy kis segítséget nyújtani, miért jó, mire jó, hogyan hatékony, mire ne használjuk.
Időpont: 2017. március 21. kedd
Érkezés, regisztráció: 9:00 / Kezdés: 9:15
A részvétel INGYENES, de regisztrációhoz kötött!
Amennyiben részt kívánsz venni az eseményen, töltsd ki a következő űrlapot: goo.gl/ibnQRu
A workshop helyszíne: Lurdy Rendezvényközpont,(1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.)
A program:
9:00-9:15 – Érkezés, regisztráció
9:15-9:25 – Bevezető, Peter van Kol, a Strossle Hungary country managerének köszöntője
9:25-10:00 – Rajki Diána, Build-Communication ügyvezetője
Tartalomgenerálás, tartalomgyártás – szövegírás
A tartalomgyártás nem újdonság, már több mint 100 éves történet. Milyen a jó tartalom? És milyenek a jó tartalom megnyilvánulásai? Mit, hová, hogyan és hogyan ne. Hogyan tervezzük meg? Hogyan készítsük elő? És főleg hogyan és ki valósítsa, írja meg a jó tartalmakat?
Példákkal, cheklistával, javaslatokkal.
10:00-10:40 – Papp László, Natív Hirdetés üzletfejlesztési vezetője
A natív hirdetések új lehetőségei – tartalommarketing ma és holnap
Hogyan működnek az új generációs natív hirdetések, miért jó, mire jó, hogyan hatékony, mire ne használjuk. A Strossle tartalomajánló rendszer bemutatása, az első esettanulmányok és az újabb fejlesztések a hatékony kampányokért.
10:40-11:25 – Sas István, reklámpszichológus
A hír szent. A hirdetés szabad.” …És a vélemény? A natív hirdetések jövőjének legizgalmasabb kérdései.
A 80-as évek legendás reklámfilmjeinek alkotója, Balázs Béla díjas, Érdemes művész. A reklámszakma “doyen”-jének is szokták nevezni. A Magyar Reklámszövetség Örökös Tagja. Már hosszú ideje oktatással foglalkozik, számos hazai és külföldi egyetemen tanít reklámmal kapcsolatos tárgyakat; reklámpszichológiát, kreatív tervezést, médiaismereteket. Jelentősebb könyvei: Az ötletes reklám, Reklám és pszichológia a webkorszakban, Reklám a Jóért, és a most megjelent “Ezt nem adom, ez disznósajt” c. szakmai-önéletrajzi könyv.
11:25-12:00 …. az előadók szívesen válaszolnak kérdésekre egy kis harapnivaló mellett
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
Ne felejts el regisztrálni!
[…] Tartalommarketing workshopot tartottunk március 21-én. Röviden összeszedtük a főbb tanulságokat azok kedvéért, akik most nem jöttek el, de érdekli őket, hogyan működhet jól a natív hirdetés, tágabb értelemben pedig a tartalommarketing. […]