Nem elég jó tartalmat gyártani, sikerrel kell megszólítani és bevonni a közönséget is. De hogyan mérhető a tartalommarketing sikere? A Strossle 27 mérőszámot, KPI-t gyűjtött össze.
A mutatókat öt kategóriába sorolták:
- Fogyasztás: mennyien és mennyit fogyasztják a tartalmainkat?
- Megtartás: van-e olyan jó a tartalmunk, hogy a fogyasztók többet akarjanak, és vissza is térjenek?
- Elköteleződés: mennyire köteleződnek el a fogyasztók a tartalmaink iránt? Aktívan mutatják, hogy kedvelik a tartalmainkat, és másoknak is ajánlják?
- Lead & értékesítés: hogyan járul hozzá a tartalommarketing az értékesítéshez, a profithoz?
- Költség: mennyire dolgozik hatékonyan a tartalommarketing csapat?
Ha érdekelnek a részletek, olvasd el partnerünk, a Strossle blogján!