2017 legjobban teljesítő natív hirdetései

A Strossle 2017-ben több mint 10 ezer kreatívot jelenített meg 10 országban. Ezek közül mutatjuk meg a legjobban teljesítőket.

Az adatokból tudjuk, hogy a Strossle rendszerén keresztül érkező látogatók sokkal elkötelezettebbek, mint a social platformokról érkezők: 120%-kal több időt töltenek el és 39%-kal több cikket olvasnak el a partneroldalakon. De hogyan konvertálnak a natív ajánlások (hirdetések)? És milyen típusú natív ajánlások teljesítenek a legjobban? Ebben a bejegyzésben azt is megnézzük, hogy hogyan alakult a natív hirdetések és a display reklámok CTR-je, ha content marketingre kell terelniük.

A Strossle adatcsapata állította össze 2017 legjobban teljesítő hirdetéseinek listáját. Előbb azonban néhány megjegyzés:

  1. A listában látható, hogy az egyes hirdetések hányszor szerepeltek jobban a a Strossle hálózat átlagához képest. (pl. az, hogy x 20 azt jelenti, hogy 20-szor jobban, vagy másképp 2000%-kal kobban). Így almát hasonlítunk össze almával, tehát elkülöníthetővé válik, hogy milyen témák, képek és címek vonzzák az embereket.
  2. Az is látható, hogy CTR (átkattintási ráta) szempontjából a natív hirdetések mennyivel teljesítettek jobban, mint az átlagos display reklám. Itt inkább almát hasonlítunk körtéhez, de az a megállapítás érvényes, hogy a tartalommarketingre terelő  natív ajánlások sokkal jobban teljesítenek, mint a display reklámok. A natív ajánlások átlagos CTR-je 6000%-kal jobb, mint a display hirdetések átlagos CTR-je.
  3. Tapasztalatból tudható, hogy bizonyos tartalmi kategóriák vonzóbbak a látogatók számára, mint mások (pl. a divat népszerűbb, mint az üzleti szoftverek). A lenti listába a Strossle minden kategóriát berakott, de a jövőben az egyes kategóriákon belüli listákkal is jelentkezni fog partnerünk.
  4. A lista célja, hogy európai szinten mutassa meg, melyek a vonzó képi, tartalmi és headline megoldások, de ha a lokális adatok érdekelnek, keress minket!

strossle_top10_red

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!