Hogyan válhat egy kiadó a Strossle partnerévé?

Most azokat a kritériumokat mutatjuk be, amelyek ahhoz szükségesek, hogy egy médiapartner részesévé válhasson a kiadók együttműködésén alapuló forgalommegosztó programnak.

A kiadók közötti együttműködés alapelv a Strossle számára. Az Accelerator program azt teszi lehetővé a médiapartnereink számára, hogy a kiadók a tartalmaikat minőségi médiafelületek százaiból álló hálózaton keresztül népszerűsíthessék. Ez elkötelezettebb felhasználókhoz vezet, és csökkenti a Facebooktól és más megaplatformoktól való függést. Mint minden együttműködés esetében, a bizalom itt is nagyon fontos. Bár minden kiadó maga döntheti el, hogy mely társakkal osztja meg a forgalmat, a Strossle maga is állít követelményeket.

Alább található az a lista, amelyet minden esetben ellenőrizni kell, ha egy kiadó be akar kerülni a rendszerbe. Előbb azonban pár szó a lehetséges együttműködési formákról (ezeknek eltérőek lehetnek a követelményeik):

  1. ACCELERATOR – Ezek azok az oldalak, amelyek az Accelerator tartalomcsere hálózat tagjai. Ebben a kategóriában a legszigorúbbak a követelmények.
  2. HIRDETÉSEK – Ezek azok az oldalak, ahol a Strossle hirdetéseket helyezhet el. Ebben az esetben azt kell biztosítani, hogy a tartalmi környezet elég jó legyen a hirdetők számára.
  3. FORGALMI FORRÁS – Ezek azok az oldalak, amelyek forgalmat terelhetnek a Visitor Acceleratorba (pl. influencerek).

ETIKA: Bármelyik együttműködési formáról is van szó, a partnernek meg kell felelnie a Strossle etikai normáinak. Tehát pl. nem lehetnek rasszista vagy szexista tartalmak az oldalon.

VITATHATÓ TARTALOM: Bármelyik együttműködési formáról van is szó, a site nem tartalmazhat kizárólag  (szubjektív) politikai és vallási témájú tartalmakat.

SZERZŐI JOGOK: Ez is mindhárom együttműködési formára vonatkozik. A képeknek, szövegeknek, bármilyen egyéb tartalomnak csak a szerzői jogok tiszteletben tartása mellett szabad megjelennie az oldalon (pl. korrekt hivatkozás, forrásmegjelölés).

VOLUMEN: A partnernek heti legalább 50 ezer oldalmegtekintéssel kell rendelkeznie. Ez csak az Accelerator és a Hirdetések partneri formára vonatkozik, és vannak kivételek. Nem veszik szigorúan ezt a korlátot az új piaci szereplőknél, amelyek minőségi tartalmat állítanak elő, és van bennük fejlődési potenciál, a kisebb, de bizonyítottan minőségi partnereknél, illetve a kifejezett niche tartalmak esetén.

FINANSZÍROZÁS: Ez is csak az első két kategóriára vonatkozik. A partner hátterének pénzügyileg rendezettnek, számlaképesnek, elszámoltathatónak, a szükséges adminisztratív szabályoknak megfelelőnek kell lennie.

A következő három faktort már csak az Accelerator tagoknál vizsgálja a Strossle:

EREDETI TARTALOM: A tartalom legalább 50%-ának eredetinek kell lennie.

FELELŐSSÉG: Az oldalnak kell rendelkeznie egy kiadóval, aki hivatalosan, személyében is felel minden tartalomért, amely megjelenik.

MINŐSÉG: A headline-ok használhatóak teaserként, a képek jó minőségűek, a helyesírás az oldalon általánosságban jó stb.

A kritériumok angol nyelven, táblázatos formában megtalálhatóak partnerünk, a Strossle oldalán.

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!