Felkészültünk a GDPR-ra!

2018. május 25-én lép életbe az Európai Unióban a General Data Protection Regulation (GDPR). Ahogyan minden szereplőt a piacon, minket és partnerünket, a Strossle-t is folyamatosan foglalkoztat az idei év legjelentősebb változása.

A Strossle-lel közösen sok energiát fektettünk a felkészülésbe, ennek a tétje messze több a kiszabható bírságoknál, bár ezek sem alacsonyak, hiszen azok a cégek, amelyek nem GDPR kompatibilisen működnek, a teljes éves bevételük maximum 4%-át vagy 20 millió eurót kockáztatnak (amelyik a nagyobb).

A Strossle-lel közösen minden szükséges lépést megtettünk, hogy teljesítsük a kritériumokat. Ez azt jelenti, hogy hirdető és kiadói partnereink biztonságosan működhetnek velünk együtt, akár szerkesztői tartalomajánlásról, akár hirdetésekről van szó.

A Strossle ajánlórendszere a mesterséges intelligencián alapul, ahol a gépi tanulás segítségével igyekszünk megérteni, hogyan viszonyulnak egymáshoz a különböző cikkek és témák. Ez a tudás abban segít minket, hogy a felhasználóknak optimális tartalommixet ajánljunk, ami több oldalletöltéshez és nagyobb elköteleződéshez vezet.

Ez a megközelítés azt jelenti, hogy a Strossle rendszerének nem kell olyan személyes adatokat tárolnia, mint a név, az email cím, a helyadatok, az IP-cím, a cookie-k vagy más elektronikus azonosítók, amelyek a GDPR hatálya alá esnek.

Ezzel a témával kapcsolatban szeretnénk egy cikket a figyelmedbe ajánlani: Consent is unworkable’ for programmatic ads in the era of GDPR

Ha bármilyen kérdésed van, keress minket!