Miért érdemes natív hirdetéseket használni?

Három állítást fogalmazunk meg a natív formátumról, és számokkal támasztjuk alá.

A reklámozásban van jó adag művészet és tudomány is. Néha megérzésekre támaszkodunk, de jobb a marketinget adatokra és számokra építeni. Ebben a posztban kutatási adatokat hozunk válaszként arra a kérdésre, hogy miért érdemes natív hirdetéseket használni.

 A natív magasabb CTR-t (átkattintási arányt) képes elérni

A jól megválasztott natív logikusan kerül a fogyasztó útjába. Ha a hírfolyamban vagy közvetlenül alatta helyezik el, nő a kattintás valószínűsége. Ezért a natív hirdetés általában magasabb átkattintási arányt képes elérni, mint a hagyományos display. Ez az okostelefon és a táblagép platformokra különösen igaz. Ez a posztunk 2017 legjobban teljesítő natív hirdetéseit mutatta be, és jó példákat látunk benne arra, hogy a natív hirdetések akár 50-125x nagyobb CTR-t képesek elérni, mint az átlagos display hirdetések.

A natív nem tolakodó

A tolakodó formátumok visszaszorulnak. Az Endangered Ads: 3 Digital Ad Formats That Are Dying című Strossle posztból jól látható, hogy a natív hirdetés a content marketing tökéletes kiegészítője, és a fogyasztók több mint 70%-a azt mondja, hogy jobban szeret a termékekről valamilyen tartalomból értesülni, mint hagyományos hirdetésből.

A natív elköteleződést teremt

A natív hirdetések nem csak az átkattintási arány szemnpontjából teljesítenek jól. Ha jó a tartalmunk, mélyebben be tudjuk vonni a fogyasztókat. A hagyományos reklámokkal összehasonlítva a natív hirdetéseket informatívabbnak, érdekesebbnek és hasznosabbnak találják a fogyasztók. Talán ezért is van, hogy a natív hirdetések 18 százalékkal magasabb vásárlási hajlandóságot eredményeznek, mint a hagyományos reklámok.

Érdekel a natív hirdetés?

Reméljük, hogy kedvet csináltunk a natív formátum kipróbálásához. De ahhoz, hogy a maximumot lehessen ebből kihozni, először is jó tartalomra van szükségünk. Ha erről többet szeretnél megtudni, olvasd el partnerünk, a Strossle posztját: What’s the difference between content marketing and native advertising?