A natív növekedésére számít a piac

Másodszor készítették el az IAB Adexpect kutatást.

Ennek alapján a natív hirdetések továbbra is azon eszközök között szerepelnek, amelyek esetében növekedésre számít a piac. A programmatic, a mobil és a video után a natív a negyedik helyen szerepel azon a listán, ahol arra keresték a választ, hogy az egyes területeken milyen irányú és mértékű bővülést várnak a megkérdezett hirdetők, ügynökségek, médiumok és szolgáltatók. Csökkenésre csak az e-mail esetében számítanak, a natív mögött pedig ismét a tartalommarketing végzett, kiemelve a tartalom alapú hirdetések fontosságát.

2016-ban először készült el a várakozásokat vizsgáló Adexpect. Az első felmérésben ugyanez volt a sorrend, de az látható, hogy a második kutatásban az e-mail kivételével minden eszköz esetében nagyobb mértékű növekedésre számítanak a válaszadók, mint az előző évben. Nincs ez másképp a natív hirdetéseknél sem.

A prezentációból még több derül ki:

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!