Még mindig túl sok márka követi el azt a hibát, hogy magáról gyárt tartalmat

Rickard Lawson, a Strossle Norway vezetője nyilatkozott a Native Advertising Institute-nak. Ebből a beszélgetésből emelünk ki néhány gondolatot.

  • A felhasználók a minőségi tartalmat értékelik, és mindegy számukra, hogy ki a szerző. Az számít, hogy a tartalom válaszol-e valamilyen kérdésükre, jobbá teszi-e az életüket. Még mindig túl sok márka követi el azt a hibát, hogy magáról gyárt tartalmat, ahelyett, hogy a fogyasztóira gondolna.
  • A hagyományos reklám egy üzenetet tol a fogyasztók arcába, akik ha tehetik, egyre jobban elkerülik azt. A natív azonban használja a média azon képességét, hogy informál, szórakoztat. A natív hirdetés olyan hozzáadott értékkel rendelkezik, ami mind a média, mind a hirdetők számára fenntarthatóvá teszi ezt a modellt.
  • A hirdetők nagy erőfeszítést tettek annak érdekében, hogy igazodjanak a piac változásaihoz, és ebből a médiacégeknek is tanulniuk kell. Nemcsak az üzleti modelljüket kell újradefiniálniuk, hanem a saját márkájuk építéséről, annak eszközeiről is másképp kell gondolkodniuk.
  • A natív hirdetés még csak az első lépéseket tette meg, és hiba azt gondolni, hogy csak egy mentőöv a küszködő médiaipar számára. Óriási változást jelez abban az értelemben, hogy végre igazán fogyasztóközpontú.

A teljes interjú a Native Advertising Institute oldalán olvasható el.

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!