Miért gyenge a kampányunk elérése?

Tartalmunk van, de nincsenek olvasóink. Három lehetséges okot sorolunk fel, amelyek miatt a jó tartalom sem jut olyan eléréshez, amit érdemelne.

  1. Nem igazítottuk a disztribúciót a célközönséghez. Napi szinten rengeteg tartalom jelenik meg, ami az internetet zsúfolt, zajos hellyé teszi. Nekünk ezen a zajon kell áttörnünk a tartalmainkkal. Mégis a vállalkozások gyakran olyan tartalmakat állítanak elő, amelyek nem illeszkednek az elérni kívánt olvasókhoz. Az ügyfél jobb megértésének egyik gyakori eszköze, ha perszónákat hozunk létre. A perszóna nagyon leegyszerűsítve az ideális ügyfél leírása. Azért gondolkodunk benne, mert azt várjuk tőle, hogy jobban megérthetjük az ügyfelek igényeit, vágyait és a problémáikat. Abban is segít, hogy megértsük, miért keresnek információt és hogyan keresik az információkat. Ez a tudás a tartalomterjesztést is hatékonyabbá teheti.
  1. Nem költünk a terjesztésre. Nem elég jó tartalmat csinálni. A cégek mégis gyakran abba a hibába esnek, hogy sok pénzt költenek a tartalom előállítására, de nagyon keveset a terjesztésére. Hüvelykujj szabályként elfogadhatjuk, hogy érdemes a budget felét terjesztésre költeni. Nem várhatjuk azt a közönségünktől, hogy csak úgy rátalál a tartalmunkra, nekünk kell kínálnunk a tartalmat anélkül, hogy nyomulósak lennénk. A Strossle prémium kiadókkal kialakított hálózata jó eszköz az elérés növelésére olyan fogyasztók körében, akik befogadó, tartalomfogyasztó üzemmódban vannak.
  1. A tartalmunk nem illeszkedik a választott csatornához. A tartalmunkat mindig a választott disztribúciós csatornához kell igazítani. Nem használhatjuk ugyanazt az általános üzenetet minden platformon. Például ha egy üzenet működik a Twitteren, egyáltalán nem biztos, hogy más csatornán is fog. A Strossle is számos ajánlást fogalmaz meg azzal kapcsolatban, hogy mi működik és mi nem.

A poszt első alkalommal partnerünk, a Strossle oldalán jelent meg angol nyelven.

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!