A Native Advertising Institute rendezi a konferenciát, amely november 11-13-án lesz Berlinben.
Számos olyan külföldi és magyarországi konferencia van, ahol a tartalommarketing, a natív hirdetés vagy egyéb, kapcsolódó témák megjelennek, akár teljes szekciókat is elfoglalva. Azonban kevés olyan esemény van, amely teljesen a natív témával foglalkozik. Ilyen a Native Advertising Days Berlinben.
A konferencia három napján előadók érkeznek például a The New York Times, a YouTube, a Facebook, a The Times, a Hearst, a Bonnier, a Schibsted, a Storykit, a Børsen és a Brand Movers részéről.
A szervezők azt ígérik, hogy a natív hirdetés témáját a lehető legszélesebben közelítik, az előadások mellett workshopok formájában, és a kiadói, hirdetői szempont mellett megjelennek az ügynökségek vagy a technológiai szolgáltatók témái is.
A Native Advertising Institute az oldalán közöl felvezető posztokat, ezekből még többet lehet megtudni.