A Taboola szedte össze, mire számíthatunk idén.
- A natív hirdetés növekvő mértékben programmatic és mobil fókuszú lesz. Az év végére a natív költés teszi ki az amerikai display piac kétharmadát.
- Kulcsfontosságú lesz a kontextus, azaz még gondosabban kell kiválasztani a kiadói partnereket.
- A fogyasztók jelentős része inkább különféle tartalmakból tájékozódik szívesen a termékekről és szolgáltatásokról, mintsem hagyományos hirdetésekből. Ez egy olyan lehetőség, amivel a natív hirdetőknek élniük kell.
- A videó a jövő a natív szegmensben is, azaz erről a területről mostantól a natív hirdetőknek stratégiaibb szinten kell gondolkodniuk.
- Az interaktív natív tartalom hatásosabb, például mert a fogyasztó személyre szabottabbnak érzékeli.
- Egyre specifikusabb célzási lehetőségek jelennek meg a piacon, és ez döntési tényező is lesz a különböző natív hirdetési platformok között.
- Nő a retargeting népszerűsége.
- Érdemes fekete-fehér képekkel operálni a natív tartalmakban.
Ha az utolsó, első olvasásra meglepő állítás vagy bármely másik pont érdekel, a Taboola oldalán további részleteket találsz.