Ezek lesznek 2020 natív hirdetés trendjei

A Taboola szedte össze, mire számíthatunk idén.

  1. A natív hirdetés növekvő mértékben programmatic és mobil fókuszú lesz. Az év végére a natív költés teszi ki az amerikai display piac kétharmadát.
  2. Kulcsfontosságú lesz a kontextus, azaz még gondosabban kell kiválasztani a kiadói partnereket.
  3. A fogyasztók jelentős része inkább különféle tartalmakból tájékozódik szívesen a termékekről és szolgáltatásokról, mintsem hagyományos hirdetésekből. Ez egy olyan lehetőség, amivel a natív hirdetőknek élniük kell.
  4. A videó a jövő a natív szegmensben is, azaz erről a területről mostantól a natív hirdetőknek stratégiaibb szinten kell gondolkodniuk.
  5. Az interaktív natív tartalom hatásosabb, például mert a fogyasztó személyre szabottabbnak érzékeli.
  6. Egyre specifikusabb célzási lehetőségek jelennek meg a piacon, és ez döntési tényező is lesz a különböző natív hirdetési platformok között.
  7. Nő a retargeting népszerűsége.
  8. Érdemes fekete-fehér képekkel operálni a natív tartalmakban.

Ha az utolsó, első olvasásra meglepő állítás vagy bármely másik pont érdekel, a Taboola oldalán további részleteket találsz.

(Borítókép: cottonbro from Pexels)

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!