Miniinterjú Nagy Viktóriával, az Invia marketing menedzserével

Ezennel szeretnénk bemutatni nektek új sorozatunkat, melynek keretében olyan szakemberekkel, marketingvezetőkkel készítünk miniinterjúkat, akik korábban használták rendszerünket és natív megoldásainkat. Reméljük hasznosnak találjátok ügyfeleink tapasztalatait, véleményét nemcsak hálózatunkkal, hanem a natív megoldásokkal kapcsolatban is.

Első interjúalanyunk, Nagy Viktória, aki az Invia.hu marketing menedzsereként egyik legfontosabb kommunikációs céljának annak a – magánéletében is meghatározó alapelvnek tekintett – üzenetnek a népszerűsítését tartja, miszerint az élmények sokkal fontosabbak és sokkal tovább kitartanak, mint a tárgyak. Ezúton is köszönjük Vikinek, hogy megosztotta velünk tapasztalatait!

Korábban használtatok-e natív megjelenéseket, tartalommarketinget? Ha igen, mi a tapasztalatotok?

Igen, az aktuális kommunikációs és üzleti fókuszainknak megfelelően az elmúlt 4 évben többször, több platformon is éltünk a natív nyújtotta lehetőségekkel. Mivel elsősorban jellemzően nem az ajánlatainkat, hanem a cégünk által képviselt hozzáadott értékeket igyekszünk promotálni, ez egy remekül használható felület számunkra.

Mióta dolgozol együtt a Natív Hirdetés Kft-vel?

2016-ban és 2017-ben futott egy-egy, nagyon jó eléréseket eredményező közös kampányunk.

Mit emelnél ki fő piaci előnyként, pozitívumként? Miért használod szívesen a natív hirdetéseket?

Általában azt gondolom, content alapú eszközökből messze az egyik legeredményesebb a natív, és nem csak az ad blockerek terjedése, hanem az így igénybe vehető felületek hitelessége, közvetlensége, jó célozhatósága és testre szabhatósága, valamint az átadni kívánt üzenetek finomhangolásának lehetősége miatt is.

Hogyan értékeled az eddigi kampányokat? Milyen eredményeket, sikereket értetek el a Natív Hirdetés Kft-vel a közös együttműködés során?

A Natív Hirdetés Kft. az általuk nyújtott profi, számunkra biztosított napi szintű támogatással emelkedett ki a mezőnyből. A folyamatos kapcsolattartásnak és riportoknak, valamint a kifejezetten kreatív, inspiráló és partneri viszonyon alapuló együttműködésnek és együttgondolkodásnak köszönhetően a hirdetéseinket a valós idejű eredmények függvényében tudtuk folyamatosan optimalizálni, A/B-tesztelni és annak eredményei alapján javítani, ennek köszönhetően pedig minden esetben valóban sikeres és eredményes kampányokat futtatni.

Tartsatok velünk a következő interjúban is!

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!