Miniinterjú Rajki Diánával, a Build-Communication ügynökség tulajdonosával

Következő interjúalanyunk, Rajki Diána, aki az építőipari szegmensben dolgozó 8 fős full service szolgáltatást nyújtó Build-Communication kommunikációs ügynökség tulajdonosa. 

Kérlek mondj magadról pár szót: 
Mondj kérlek magadról pár szót
Több évtizede foglalkozom marketing kommunikációval, és keresem lankadatlanul az ügyfelek számára leghatékonyabb eszközöket és csatornákat. Egy multi gyártónál szerezett sok éves tapasztalat után, több mint 10 éve tanácsadóként dolgozva úgy érzem, még mindig munkál bennem az „ügyfél”: azt ajánlom, és annyiért, amit ügyfélként én is elfogadnék, megfizetnék.


Korábban használtatok-e natív megjelenéseket, tartalommarketinget? Ha igen, mi a tapasztalatotok?

Ügyfélkörünkbe tartozó cégek számára kínált kommunikációs eszközök között mindig kiemelt szerepet töltöttek be a tartalommarketing jellegű megoldások. Nem csupán a piac sajátosságára adott választ ez, de éppen ezek szolgálják a gyakran kis budgettel, korlátozott anyagi lehetőségekkel rendelkező megrendelők piaci céljait. Az építőanyag gyártó cégek egyik fontos célcsoportja a magánvásárlók köre. Hasznos tartalmakat kínáló változatos formájú megjelenésekkel igyekszünk az ügyfeleink üzeneteivel segíteni az építkezőknek, felújítóknak felelős döntést hozni a szinte mindig költséges beruházásaik kapcsán. Ezek körét színesítette a Natív Hirdetés Kft. kínálta megoldás.

 

Mióta dolgozol együtt a Natív Hirdetés Kft-vel?

Szinte kezdetektől fogva dolgozunk a Natív Hirdetés Kft-vel. Az első tesztkampányok után mára minden, fogyasztói célcsoport számára kommunikáló ügyfelünknek ajánljuk ezt a megjelenési formát, amellyel eddig mindenkinek kifejezetten jó tapasztalata volt.

Mit emelnél ki fő piaci előnyként, pozitívumként? Miért használod szívesen a natív hirdetéseket?

Annak ellenére, hogy cégünk kifejezetten az építőiparra specializálódott kommunikációs ügynökség, az ügyfelek céljai, üzenetei között jelentős különbségek lehetnek. Ami közös, hogy minden ügyfelünknek magunk írjuk a szövegeit is. Ez a munkát tapasztalataim szeirnt évtizedes piacismeretünk miatt szívesen bízzák ránk. Munkánk másik jellegzetessége, hogy vannak olyan ügyfeleink, akik számára a fogyasztóknak csupán egy szűk rétege érdekes. Utóbbinál arra gondolok, hogy feltehetőleg az átlagnál kevesebben szeretnének acélcsarnokban borászatot létesíteni. Számomra nagyon meggyőző volt, hogy egyes rétegeket és nagy tömegeket célzó kampányaink számszerű eredményei a kampányok jellegzetességeinek különbségét jól mutatták.

Hogyan értékeled az eddigi kampányokat? Milyen eredményeket, sikereket értetek el a Natív Hirdetés Kft-vel a közös együttműködés során?

Mi és ügyfeleink is nagyra értékeljük a jól tervezhető költségeket, a megjelenések és kattintások közötti összefüggések hitelességét. Büszke vagyok arra, hogy kampányaink jelentős része kifejezetten jó CTR számokkal fut és ezek közül több a Natív Hirdetés Kft. havi best of példái közé is bekerült. Sőt, az egyikkel az év végi, leghatékonyabb kampányokat szemléző, visszatekintő összefoglalójában is találkozhattunk.

Tartsatok velünk a következő interjúban is!

 

Figyelem! A nativhirdetes.hu a Natív Hirdetés Kft régi oldala, az itt található információk egy része már aktualitását vesztette. A legfrissebb információkért látogasd meg az új oldalunkat a related.hu címen!