A Native Advertising Institute 39 szakértőt kérdezett meg arról, hogy mi várható a natív hirdetés területén az idei évben. Ezek közül válogatunk.
A jóslatok egyik visszatérő témája a technológia, amely idén még mérhetőbbé teheti a tartalmat. Az alap, hogy az izgalmas, releváns és autentikus történetmesélés 2019-ben is fontos sikertényező lesz, de abban bőven lehet fejlődni, hogy ezek a történetek a megfelelő közönség elé kerüljenek, és az eredményeket jól lehessen mérni. A mérési modellek 2019-ben túlléphetnek a kattintásokon, azaz esély nyílhat a tartalommarketing befektetések jobb megértésére.
Amennyire foglalkoztatja a szakértőket a technológia, annyira egyöntetű a véleményük abban is, hogy az izgalmas, releváns és autentikus történetmesélés még fontosabbá válik, mint korábban. Változnak a megfelelő csatornák, formátumok és mérések, de a jó tartalom továbbra is a natív hirdetés sikerének alapja marad. A minőség a növekvő reklámzaj miatt értékelődik fel.
Több szakértő is azt jósolta, hogy 2019-ben a videó formátum lehet a legmegfelelőbb, ha a márkák sikeresen akarják megszólítani a közönséget. Többen is a natív websorozatokban látják a következő lépést. Mások az audió előtt látnak nagy fejlődést idén.
A Native Advertising Institute-nak adott jóslatok szerint 2019 lehet az az év, amikor a natív hirdetés igazán a helyére kerül, azaz a hirdetők elkezdenek tényleg stratégiákban gondolkodni, és szervesen beépítik a natív megoldásokat a marketingjükbe.
A stratégiai gondolkodás a szakértői vélemények szerint kiterjed a márka-kiadó együttműködések kialakítására és menedzselésére is. A médiumok egyre több belsős szakértőt foglalkoztatnak azért, hogy minél jobb natív megoldásokat hozhassanak a márkák számára.
Az összes jóslat elolvasható itt: https://offers.nativeadvertisinginstitute.com/39predictions2019